זוג מהרובע היהודי נפגע מירי שבוצע לעבר רכבו בכביש אבני חפץ – עינב

    בנצי ליזרוביץ No Comments on זוג מהרובע היהודי נפגע מירי שבוצע לעבר רכבו בכביש אבני חפץ – עינב
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל הטרור נמשך גם בימי החנוכה. שני יהודים נפגעו הלילה מירי לעבר רכבם בכביש המוביל מאבני חפץ לעינב. הנפגעים בהכרה והם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.

    מתי גולן פרמדיק אזורי של איחוד הצלה במחוז יו"ש סיפר: "כשהגעתי לזירה יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה מהישוב אבני חפץ נתקלנו בגבר בהכרה מעורפלת ואשה בהכרה שסבלו מפצעי ירי לאחר שנפגעו מירי שבוצע לעבר רכבם. לאחר טיפול רפואי ראשוני בסיוע צוותי רפואה צבאיים הם פונו לבית החולים".

    ממד"א נמסר כי חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 2 נפגעים, בהם: 1 קשה גבר כבן 60 עם חבלת ראש וירי בגפיים ו- 1 קל כבת 60 במצב קל עם פצע ירי בגפיים לבית החולים מאיר בכפר סבא.

    הפצועים בפיגוע הם שאול ורחל ניר תושבי הרובע היהודי בירושלים.

    שאול ניר היה מראשי המחתרת היהודית בעבר. חתנם נתי עוזרי הי״ד נרצח בפיגוע בחברון.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר בתגובה לפיגוע "לצערי, פעם שנייה שמתרחש פיגוע ירי, תוך חודשיים על כביש שהתרענו לגביו וביקשנו שלא ייפתח לתנועת פלסטינים. חבל שהאזהרות שלנו צריכות להצבע בדם. פיגוע הירי היום אירע על כביש גישה לישוב אבני חפץ שאין שום סיבה שייסעו עליו פלסטינים. לפני חצי שנה פניתי למפקד האוגדה ולח"כ יריב לוין וביקשתי והתרעתי מפני פתיחת הכביש לתנועת פלסטינים. לצערי שוב ניצחו שיקולי הקול האירופי את שיקולי בטחון אזרחי מדינת ישראל. ואת המחיר משלמות המשפחות".

    הדלקת נרות בצומת תפוח

    על רקע המתיחות הבטחונית נאפו הערב עשרות בני אדם, בכדי להדליק נר רביעי של חנוכה בצומת תפוח.

    צומת תפוח ספגה פיגועים רבים בגל הטרור האחרון. בין השאר פיגוע דריסה כנגד קצינים בכירים בצה"ל, שהגיעו לסיור במקום בכדי לבדוק כיצד ניתן למגן אותו.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שהגיע למקום: "אנחנו מהמקום הזה מעבירים מסר של עוצמה: לא ינצחו אותנו. לא באש, לא בטרור. אנחנו בני האור, בני החיים, בני האמונה בדרך הנצח, ננצח את החושך הזה. ונוסיף עוד אור של התישבות, עוד אור של חיים.

    בהדלקת הנרות השתתפו חיילי צה"ל, קציני צה"ל, תושבי השומרון וכן רב הישוב תפוח. האירוע החל בצעדת תושבים מכפר תפוח לצומת תפוח.

    ראש מועצת שומרון הודה לחיילי מג"ב שלדבריו: "פועלים יום ולילה למען בטחון השומרון ובטחון תושבי מדינת ישראל".



    0 תגובות